10/10/09

διαψευσιοκρατεία


Πριν από λίγο ανέβηκα τη Θεμιστοκλέους μέχρι την Κωλέττη, μετά βγήκα στη Μεσολογγίου και από εκεί στη Ναβαρίνου Προς μεγάλη μου έκπληξη, όχι μόνο διέσχισα το άβατο και ήμουν ακόμα ζωντανός, αλλά ούτε καν αιμοραγούσα. Τώρα που το σκέφτομαι μάλιστα, δεν είδα ούτε έναν κουκουλοφόρο! Και μιας και εγώ είμαι ένας διαψευσιοκράτης που ζει στο αιώνιο παρόν του, είμαι απόλυτα βέβαιος ότι η κατάσταση στα Εξάρχεια άλλαξε για τα καλά και δεν υπάρχει πια άβατο. Στα δελτία σήμερα δε θα ακούσουμε για κανιβαλισμούς βρεφών, ούτε και για βιασμούς παρθένων. Τώρα νιώθω πολίτης που προστατεύεται.
Άκουσα από κάποιους για πολίτες που τους ξάπλωσαν στο δρόμο, που τους έβρισαν κάποιοι ένστολοι μαζί με κάποιους χρισαυγίτες. Κάτι πήρε το αυτί μου για προκλήσεις, για εισβολές σε σπίτια και αναίτιες συλλήψεις με ακραίες ανακριτικές μεθόδους. Έφτασα ν' ακούσω ακόμα και για έναν άνθρωπο που τον σκότωσαν οι μπάτσοι στη Κωνσταντινούπολη επειδή διαδήλωνε. Άνοιξα την τηλεόραση και δεν είδα τίποτα απ' όλα αυτά. Αμάν με αυτές τις φήμες και με αυτά τα μπλόγκς που λένε ότι θέλουν. Αλλά δε πρόκειται να μας παρασύρουν. Το σύνολο της χώρας ψάχνει την ελπίδα σε μια νέα κυβέρνηση μιας εντυπωσιακής εκλογικής νίκης. Τα νέα μας αφεντικά θα έχουν όση πίστωση χρόνου χρειαστεί και τίποτα δε πρόκειται να αλλάξει αυτό το κλίμα. Τίποτα δε πρόκειται να διαψεύσει το ψέμα τους. Γιατί όπως η φύση της εξουσίας τους είναι ο φασισμός, έτσι και η φύση των ιθαγενών του Τζορτζ του 3ου είναι η άρνηση της πραγματικότητας για να ζήσουν σ' αυτό το ψέμα που τους είναι πλέον δεύτερη φύση. Μια πραγματικότητα που χωρίς να την επικυρώνει τίποτα, αγνοεί επιδεικτικά τις διαψεύσεις της. Φασισμός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου