28/10/09

fysika kai gia ola ftaine oi Voulgaroi (patir kai ios)

Λες και δεν υπήρξαν μηχανισμοί που κίνησαν τις μηχανές και τις ψυχές. Λες και δεν υπήρξε η απόφαση να θάψουν στα πτώματα την ουτοπία. Οι πολιτικές δυνάμεις συσκέπτονται με τις συμμαχικές.
Οι Άγγλοι είναι ήδη εδώ και πληρώνουν με το κεφάλι. Και η ιστορία θα πληρώνει για χρόνια στη σιωπή. Η ελευθερία θα μείνει κρυμμένη στα υπόγεια των νέων πολυκατοικιών που ανεγείρονται. Για να κηρύττει τώρα την ελευθερία της μια γραφική τέχνη γραφείων. Οι ιστορικοί συσκέπτονται ακόμα για ισορροπίες.
Λες και στη ζωή πρέπει πάντα να κρατάμε ισορροπία ανάμεσα σε θήτες και θύματα Λες και δεν ήταν συγκεκριμένοι αυτοί με το συγκεκριμένο βλέμμα. Μετά την ήττα του φασισμού.
Φασίστες σε συσκέψεις
με φασίστες.
Μα πως να συσκεφτείς όταν στο διπλανό δωμά κάποιος ουρλιάζει κλαίγοντας; Πιο σιγά αδερφέ μου. Ίσως έγιναν λάθη αδέρφια. Μα οι λέξεις δεκεμβριανά και φασισμός και καταστολή και επικήρυξη κεφαλών ανήκουνε στο μακρινό και ξεχασμένο παρελθόν.
Μα εμένα τα αδέρφια μου είναι κοντά μου και τα καταλαβαίνω στο σκοτάδι. Μπορώ να δω ακόμα στη σκοτεινή αίθουσα τις πολιτικές και τις κοινωνικές συγκρούσεις. Και τα συμφέροντα συγκεκριμένα. Και οι συσκέψεις συγκεκριμένες.
Και οι καλλιτέχνες, κάνοντας ότι πίνουν τσάι στη Ραφήνα σε μινιατούρες, αποφασίζουν παίζοντας να κάνουν τους μεγάλους. Όπως έγραψε η Ελένη Βουλτσίδου, "λες και όπως ξυπνήσαμε ένα πρωί, μετρηθήκαμε με τους φίλους μας και είπαμε: «Παίζουμε πόλεμο;»."

ΥΓ: Έγραψα τους συνειρμούς μου χωρίς να είμαι βέβαιος τι έγραφα. Ανέβασα το κείμενο, και μετά από 30 δευτερόλεπτα ακούω στη τηλεόραση των υπουργό που μας πουλάει προστασία (για να τα σκάει σε χαφιέδες) να λέει:
«Έχουμε πόλεμο, τα πράγματα έχουν ξεφύγει από κάθε λογική, θα πολεμήσουμε».
Οι Αγγλοι λοιπόν και πάλι σε συσκέψεις με τη κυβέρνηση. Περιμένουμε το σίκουελ του Παντελή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου